MENÜ

lelaci oldala
Isten hozott a weboldalra

INSTRUKCIO

 

A pif, paf és puf a távolság mérésére szolgáló új nemzetközi mértékegység. A bim, bam és bum viszont új időmérési egység.

A Ön csoportjának az a feladata, hogy meghatározza: hány bum alatt jut el a Compargo Rt. főmérnöke A városból G városba rendszeres kiküldetései során?

Minden csoporttagank van egy Információs lapja, amely a megoldáshoz szükséges adatok egy részét tartalmazza, a csoport Információs lapjai együttesen minden szükséges adatot tartalmaznak.

Ön a saját Információs lapját nem adhatja oda senkinek, de a rendelkezésére álló információt tetszés szerint megoszthatja bárkivel.

 

INSTRUKCIO

 

A pif, paf és puf a távolság mérésére szolgáló új nemzetközi mértékegység. A bim, bam és bum viszont új időmérési egység.

A Ön csoportjának az a feladata, hogy meghatározza: hány bum alatt jut el a Compargo Rt. főmérnöke A városból G városba rendszeres kiküldetései során?

Minden csoporttagank van egy Információs lapja, amely a megoldáshoz szükséges adatok egy részét tartalmazza, a csoport Információs lapjai együttesen minden szükséges adatot tartalmaznak.

Ön a saját Információs lapját nem adhatja oda senkinek, de a rendelkezésére álló információt tetszés szerint megoszthatja bárkivel.

 

 

INSTRUKCIO

 

A pif, paf és puf a távolság mérésére szolgáló új nemzetközi mértékegység. A bim, bam és bum viszont új időmérési egység.

A Ön csoportjának az a feladata, hogy meghatározza: hány bum alatt jut el a Compargo Rt. főmérnöke A városból G városba rendszeres kiküldetései során?

Minden csoporttagank van egy Információs lapja, amely a megoldáshoz szükséges adatok egy részét tartalmazza, a csoport Információs lapjai együttesen minden szükséges adatot tartalmaznak.

Ön a saját Információs lapját nem adhatja oda senkinek, de a rendelkezésére álló információt tetszés szerint megoszthatja bárkivel.

 

 

INSTRUKCIO

 

A pif, paf és puf a távolság mérésére szolgáló új nemzetközi mértékegység. A bim, bam és bum viszont új időmérési egység.

A Ön csoportjának az a feladata, hogy meghatározza: hány bum alatt jut el a Compargo Rt. főmérnöke A városból G városba rendszeres kiküldetései során?

Minden csoporttagank van egy Információs lapja, amely a megoldáshoz szükséges adatok egy részét tartalmazza, a csoport Információs lapjai együttesen minden szükséges adatot tartalmaznak.

Ön a saját Információs lapját nem adhatja oda senkinek, de a rendelkezésére álló információt tetszés szerint megoszthatja bárkivel.

 

  1. SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. D és E között közönséges aszfaltút van
  2. A főmérnök 5 bam 7 bum alatt jut el B-ből D-be
  3. Egy órában mintegy 100 bum van
  4. 5 puf van egy pafban
  5. A és B között a távolság 12 puf
  6. A és B között sok az emelkedő, az út pedig kanyargós, ezért csak lassan lehet hajtani
  7. F és G között a távolság 9 paf
  8. C és B között a főmérnöknek 0,9 bimre van szüksége
  9. E és G között a távolság 6 paf
  10. F és G között 2x2 sávos autópálya van.

 

 

 

1.SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

 

  1. D és E között közönséges aszfaltút van
  2. A főmérnök 5 bam 7 bum alatt jut el B-ből D-be
  3. Egy órában mintegy 100 bum van
  4. 5 puf van egy pafban
  5. A és B között a távolság 12 puf
  6. A és B között sok az emelkedő, az út pedig kanyargós, ezért csak lassan lehet hajtani
  7. F és G között a távolság 9 paf
  8. C és B között a főmérnöknek 0,9 bimre van szüksége
  9. E és G között a távolság 6 paf

10. F és G között 2x2 sávos autópálya van.

 

 

2.SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. B és C távolsága 18 puf
  2. A főmérnök D és E között bimenként 32 pufos sebességgel vezet
  3. E és F között makadám út húzódik
  4. Egy puf körülbelül 3,5 kilométer
  5. Amikor a főmérnök E-be érkezik, 45 bumos pihenőt tart, mielőtt folytatná útját
  6. A és C között a távolság 4 paf 3 puf
  7. D és G között a távolság 23 puf
  8. Egy bam 10 bum
  9. Bimenként 30 pufos átlagos sebességgel haladva a főmérnöknek 6 bamra van szüksége ahhoz, hogy B-ből C-be jusson
  10. A főmérnök C-ben 40 bumra megáll

 

 

 

 

 

 

 

2.SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. B és C távolsága 18 puf
  2. A főmérnök D és E között bimenként 32 pufos sebességgel vezet
  3. E és F között makadám út húzódik
  4. Egy puf körülbelül 3,5 kilométer
  5. Amikor a főmérnök E-be érkezik, 45 bumos pihenőt tart, mielőtt folytatná útját
  6. A és C között a távolság 4 paf 3 puf
  7. D és G között a távolság 23 puf
  8. Egy bam 10 bum
  9. Bimenként 30 pufos átlagos sebességgel haladva a főmérnöknek 6 bamra van szüksége ahhoz, hogy B-ből C-be jusson
  10. A főmérnök C-ben 40 bumra megáll

 

 

3.SZ: INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. Egy bum 50 kety
  2. A pif távolság mérésére szolgál
  3. B és D között 18 puf a távolság
  4. Amikor a főmérnök F-be érkezik, 6 bamra megáll
  5. A főmérnök E és F között bimenként 54 pufos átlagsebességgel vezet
  6. A Compargo Rt. Lada Nivát bocsát a főmérnök rendelkezésére
  7. A főmérnök A és B között bimenként 24 pufos átlagsebességgel vezet
  8. C és D között 21 puf a távolság
  9. B és C között 3 paf 3 puf a távolság

 

 

 

 

3.SZ: INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. Egy bum 50 kety
  2. A pif távolság mérésére szolgál
  3. B és D között 18 puf a távolság
  4. Amikor a főmérnök F-be érkezik, 6 bamra megáll
  5. A főmérnök E és F között bimenként 54 pufos átlagsebességgel vezet
  6. A Compargo Rt. Lada Nivát bocsát a főmérnök rendelkezésére
  7. A főmérnök A és B között bimenként 24 pufos átlagsebességgel vezet
  8. C és D között 21 puf a távolság
  9. B és C között 3 paf 3 puf a távolság

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        4.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. D és E között a távolság 4 paf 4 puf
  2. A főmérnök B és C között bimenként 30 pufos átlagos sebességgel vezet
  3. F és D között a főmérnök bimenként 40 pufos átlagos sebességgel vezet
  4. A főmérnök két és fél éve csaknem minden hétfőn megteszi ezt az utat
  5. A főmérnök C-ben 4 bamra áll meg
  6. F-ből D-be 75 bum alatt jut el
  7. C és D között nemrégiben aszfaltozták az utat
  8. C és F között a távolság 7 paf 4 puf
  9. A főmérnök négy éve dolgozik a Compargo Rt.-nél
  10. C és D között a távolság 21 puf

 

 

4.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. D és E között a távolság 4 paf 4 puf
  2. A főmérnök B és C között bimenként 30 pufos átlagos sebességgel vezet
  3. F és D között a főmérnök bimenként 40 pufos átlagos sebességgel vezet
  4. A főmérnök két és fél éve csaknem minden hétfőn megteszi ezt az utat
  5. A főmérnök C-ben 4 bamra áll meg
  6. F-ből D-be 75 bum alatt jut el
  7. C és D között nemrégiben aszfaltozták az utat
  8. C és F között a távolság 7 paf 4 puf
  9. A főmérnök négy éve dolgozik a Compargo Rt.-nél
  10. C és D között a távolság 21 puf

 

 

 

 

5.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. Egy bim 10 bam
  2. E és F között a távolság 27 puf
  3. D és G között 9,3 bamra van szüksége a főmérnöknek
  4. Az összetorlódó munkák miatt a főmérnöknek minél hamarabb vissza kell térnie állomáshelyére
  5. Egy pif 10 paf
  6. A bim az idő mértékegysége
  7. Köd, eső vagy fagy idején a főmérnök a szokásosnál lassabban vezet
  8. C és B között a főmérnök belekerül a csúcsforgalomba, ami 20 bum időveszteséget okoz
  9. D és F között a távolság 30 puf
  10. F és G között a távolság 45 puf

 

 

 

 

 

 

5.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. Egy bim 10 bam
  2. E és F között a távolság 27 puf
  3. D és G között 9,3 bamra van szüksége a főmérnöknek
  4. Az összetorlódó munkák miatt a főmérnöknek minél hamarabb vissza kell térnie állomáshelyére
  5. Egy pif 10 paf
  6. A bim az idő mértékegysége
  7. Köd, eső vagy fagy idején a főmérnök a szokásosnál lassabban vezet
  8. C és B között a főmérnök belekerül a csúcsforgalomba, ami 20 bum időveszteséget okoz
  9. D és F között a távolság 30 puf
  10. F és G között a távolság 45 puf

 

 

6.SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. A és B között a legrövidebb út 2 paf 2 puf
  2. A főmérnök D és E között bimenként 32 pufos átlagos sebességgel vezet
  3. A főmérnök F-ben 45 bumra megszakítja az útját
  4. B és D között a távolság 18 puf
  5. Ha valamelyik szakaszon javítják az utat, a forgalom erősen lelassul
  6. F-ből D-be a főmérnök 75 bum alatt jut el
  7. Az egész úton minden KRESZ-tábla a helyén ban
  8. Egy bam 10 bum
  9. Egy perc körülbelül 2,5 bummal egyenlő
  10. A főmérnök 0,9 bimre van szüksége ahhoz, hogy C-ből B-be jusson

 

6.SZ. INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. A és B között a legrövidebb út 2 paf 2 puf
  2. A főmérnök D és E között bimenként 32 pufos átlagos sebességgel vezet
  3. A főmérnök F-ben 45 bumra megszakítja az útját
  4. B és D között a távolság 18 puf
  5. Ha valamelyik szakaszon javítják az utat, a forgalom erősen lelassul
  6. F-ből D-be a főmérnök 75 bum alatt jut el
  7. Az egész úton minden KRESZ-tábla a helyén ban
  8. Egy bam 10 bum
  9. Egy perc körülbelül 2,5 bummal egyenlő
  10. A főmérnök 0,9 bimre van szüksége ahhoz, hogy C-ből B-be jusson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. A és C között a távolság 23 puf
  2. A főmérnök F-ben 60 bumos pihenőt tart
  3. A és B között az átlagsebesség bamonként 2,4 puf
  4. B és C között a makadámút helyébe fél évvel ezelőtt aszfaltutat építetek
  5. E és F között a fél autópálya javítás miatt egy hónapja le van zárva
  6. Egy paf 5 puf
  7. D és E között a távolság 24 puf
  8. A főmérnököt két és fél éve nevezték ki jelenlegi munkakörébe, korábban a műszaki fejlesztési osztály vezetője volt
  9. A puf távolsági mértékegység
  10. E és F között a távolság 5 paf 2 puf

 

 

7.SZ.INFORMÁCIÓS LAP

 

  1. A és C között a távolság 23 puf
  2. A főmérnök F-ben 60 bumos pihenőt tart
  3. A és B között az átlagsebesség bamonként 2,4 puf
  4. B és C között a makadámút helyébe fél évvel ezelőtt aszfaltutat építetek
  5. E és F között a fél autópálya javítás miatt egy hónapja le van zárva
  6. Egy paf 5 puf
  7. D és E között a távolság 24 puf
  8. A főmérnököt két és fél éve nevezték ki jelenlegi munkakörébe, korábban a műszaki fejlesztési osztály vezetője volt
  9. A puf távolsági mértékegység
  10. E és F között a távolság 5 paf 2 puf

 

Asztali nézet